روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

۲۲۹*

من 

 این "سکوت غمگین" را  

 

با هزار "هیاهوی شیرین"   

عوض نمی کنم 

  

چرا که مرا با خود می برد   

                         تا آسمان... 

 

                                   تاخدا...

نظرات 6 + ارسال نظر
گیسوووووووووو شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

خییییییییلی قشنگ بووود.. مرسی....

همیشه لطف داری گیسو جون
وگرنه که اینا فقط حرفای دل تنگمه وارزش تعریف نداره

beach شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://beachlovely.blogfa.com

خیییییییییییییییییییییییلی قشنگ بود .واقعا بعضی اوقات سکوت خیلی بهتره

ممنون ساحل عزیز!

گیسووووووووووووو یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

اختیارداری عزیزم....حرف دل با ارزش ترین چیز دنیاست... واااااااای خیلی بده که امید داشته باشی اتفاقی که دوست داری بیفته اما بعد یدفعه همه چی خراب بشه...یه لحظه میری تو فکر میگی خدایا چرا آخه؟؟...

مگه چی شده عزیزم؟

مهدیس یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://manodoostam.blogsky.com

ولی کلا تو جمع بیشتر حال میده هاااااااااااااااااااا ...
بعضی موقعا همین حسو دارم ...
عالی قشنگ ...
استراحت چسبید ...
پستا و نظرارو خوندم ...
من برگشتم ...
سلام ...

وااای دخمل خوشگلم بالاخره اومد!!!
جات خیلی خالی بود مهدیس جون
سلام..

سمانه یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

نگارا...
کمی در مهربانی کوتاهی کن،من بیش از این وسعم نمی رسد...

گیسووووووووووو یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

واااااااااااااای مثل اینکه دوباره دارم امیدوار میشم... در طول روز 100بارامیدوار میشم 100 باردیگه ناامید...بذار فردا که قطعی شد با مهدیس بهت میگیم.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد