روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

روزهـآےِ بدوלּ بـآرآלּ...

ایـنجــآ که بـآرآن نمےِ آیـَد ... دَلیـل نمےِ شـود تـُو هم نیـآیےِ

405


چــه قدر بــوی تو خوبست ... بوی آغوشت
همیشه زحمت من بوده است بر دوشت


چنان زلال و لطیفی که مطمئن هستم
دو بال بوده به جای دو دست بر دوشت


ولــی بــــه خاطر من بال را کنار زدی
که با دو دست بگیری مرا در آغوشت


که با دو دست برایم دو بال بگذاری
بــه جای روشنی بالهای خاموشت


کـــه آسمان خودت آسمان من باشد
که از بهشت بخوانم دوباره در گوشت


آهــــای روسریت آفتــــاب تابستـان!
شکوفه تاج سر تو . بنفشه تن پوشت


بهشت جای قشنگیست جای دوری نیست
بهشت بــــــــاغ بزرگیست : بـــــاغ آغـــوشت


بهشتِ اول و آخــــر! گمان نکن حتی
بهشت هم بروم می کنم فراموشت!



 نغمه مستشارنظامی

 

نظرات 5 + ارسال نظر
Razieh سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 08:06 ب.ظ http://ra-azmoodeh.blogfa.com

من فقط یکبار مسافر این جهانم ،
بگذار هر عمل خیری که می توانم انجام دهم
یا هر مهربانی که می توانم بنمایم ،
به هر کس یا هر موجودی که باشد،
نگذار که از آن ، منحرف شده یا غفلت نمایم ،
چرا که دیگر از این مسیر عبور نخواهم کرد..

لیلا کردبچه :

دلم تنگ‌ست

مثل لباس سال‌های دبستانم

مثل سال‌های مأموریت‌های طولانیِ پدر

که نمی‌فهمیدم...

وقتی می‌گویند کسی دورَست

یعنی چقدر دورَست !

Razieh شنبه 20 دی 1393 ساعت 09:58 ب.ظ http://ra-azmoodeh.blogfa.com

اینجـــا بـه مـَرز بـی تـَفـاوُتـی هـا رسیـده ام

دلـَــم را دیگــر هیـــچ نمـی لرزانــد!!

در مـَـن دلهـُــره….

در مـَـن تـــرس….

در مـَـن “احســآس مُــرده است” !!

ایـن روزهـآ بــی خـیـآل خیـالـَم شـُده ام
...
مـُنتظرَم دنــیـا تـَمـام شـَود…!!

Razieh دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 02:08 ب.ظ http://ra-azmoodeh.blogfa.com

✔بیــــــ ـزارم از ایـــــــــ ـن خوبــــــــــ ـ

بـــــ ـودن هـــــ ـای مصـــــــ ـلحتـــــ ـی!!!

گــــــــ ـاهی بهـــــــــ ـتر اســــــــ ـت؛

از حـــــ ـالم بــــــ ـی خــــــــ ـبر بــــــــ ـاشــــــ ـی . . .

مائده سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 03:26 ب.ظ

آغوش تـُو چقدر می آیَد ب قامتـم
دَر آن ب قـدر پیرهن خوـیش راحتـَم...!
علیرضا بدیـع

جغرافیای کوچک من بازوان توست،
ای کاش تنگ تر شود این سرزمین به من..!!(علیرضا بدیع)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد